Unity advanced
Játékfejlesztés hardcore szinten
Kezdés:
Ez a tanfolyam már véget ért,
figyeld az új időpontokat!
Hossz:
14 tanóra
Az egyes alkalmak
Ár:

62 230 Ft

49 000 Ft+Áfa

ingyenes!
Részvételi mód:
Visszanézhető videók

A képzés elején megismerkednünk a strukturált játékfejlesztéssel, mivel magasabb szinten már elkerülhetetlen a csapatmunka vagy éppen a verziókövetés. Ezután benézünk a motorháztető alá és kielemezzük a fizikai motort, illetve áttekintjük a 2018-as Unityban rejlő új képességeket és lehetőségeket. Legvégül pedig rátérünk a huszonegyedik században már alapelvárásnak számító social integráció ésmultiplayer játékmód megvalósítására, illetve a Unity backend szolgáltatásaira.

Előfeltételek
A tanfolyam eredményes elvégzéséhez a C# és a Unity alapszintű ismerete szükséges.
Miért érdemes elvégezni?
A képzést elvégző hallgatók képesek lesznek nagyobb projektekben közreműködni és összetettebb játékokat készíteni.
Kinek ajánljuk?
Mindenkinek ajánljuk, aki érdeklődik a játékfejlesztés iránt.
Oktató
Fülöp Ádám

GlovEye alapító

Témakörök
A strukturált játékfejlesztés alapjai
Előadásunkat az assembly definíciók előnyeinek és használatának a megismerésével kezdjük, majd rátérünk a dependency injection koncepciójának a bemutatására.
Keretrendszerek a Unityn belül
Megismerkedünk a Zenject és a StrangeIoC keretrendszerekkel.
Munka csapatban
Sorra vesszük azokat a verziókezelő megoldásokat, amelyek a Unityvel kompatibilisek, és azokat, amelyek lehetővé teszik a folyamatos integrációt (Unity Cloud Build, Jenkins, Slack).
Pillantás a motorháztető alá
Részletesen bemutatjuk a Unity fizikai motorját, a kamerakezelést és az audio mixert, majd pedig rátérünk a 2018-as Unity újdonságainak a bemutatására (scriptable render pipeline, shader graph, Unity hub).
Hálózatkezelés a köbön
Az internetet manapság már nem csak arra használjuk, hogy a különböző multiplayer játékmódokat megvalósítsuk, hanem social media integrációra, REST API igénybevételére is. Ezek bemutatása után pedig rátérünk arra, hogyan valósíthatunk meg nagy teljesítményű, skálázható hálózati megoldásokat a Dark Rift segítségével.
Unity felhőszolgáltatások
Nincs is szebb, mint amikor nem mindent magunknak kell megvalósítanunk egy játékban, hanem az általános funkciókat készre csomagolva kapjuk meg. Előadásunkban ezeket a szolgáltatásokat vesszük sorra (Unity Ads, Analytics, Performance Reporting, In-App Purchasing).
Unity Backend-as-a-Service (BaaS) megoldások
Bemutatjuk a Unity Backend-as-a-Service megoldásait, utána pedig a tanfolyamot a GameSparks megismerésével zárjuk.

Teszteld a tudásod!

Töltsd ki tanfolyamhoz tartozó tesztet!
Technikai információk
Részletes technikai információkat csak a képzés hallgatói nézhetik meg bejelentkezés után!
Tanfolyami értékelőlap
Kérlek segíts nekünk abban, hogy kitöltöd a kérdőívünket a tanfolyammal kapcsolatban!