Bevezetés az objektumorientált világba: a SNAKE projekt
Vissza az XAML-hez: egy nagyobb feladat létrehozásakor milyen eszközeink vannak még a tarsolyunkban?
Kezdés:
Folyamatban...
Következő időpont
június 26. keddReggel 10:00
Hossz:
12 tanóra
Az egyes alkalmak
Ár:

36 830 Ft

29 000 Ft+Áfa

ingyenes!
Részvételi mód:
Visszanézhető videók

Nagyobb feladatba vágunk: egy klasszikus játékot implementálunk, a kígyót. Ennek a fejében ülve kormányozhatunk, és a felbukkanó ételeket megehetjük, attól nő a pontszám és a kígyó hossza is. Ráadásul két különböző módon is megjelenítjük. Ehhez már sok olyan fejlesztési eszközt is igénybe veszünk, amire korábban még nem volt szükség.

Az első két bevezető tanfolyamon megtanultakra aktívan építünk, javasolt sorban végezni ezeket a tanfolyamokat.
Az első két tanfolyam után fókuszunkat a C# környezet legerősebb jellemzőjére koncentráljuk: az objektumorientált elmélet és gyakorlat. Hogy tudjuk a munkánkat ügyesebben szervezni, hogy is néz ki a szoftverfejlesztés a XXI. században?
Az első két tanfolyam elvégzése után bemelegítve nem ejtjük el a fonalat, a tempón sem változtatunk. Aki fejlesztő szeretne lenni, velünk tart!
Oktató
Plesz Gábor

Szoftverfejlesztés oktató

Témakörök
Vágjunk bele! Kialakítás, létrehozás

Kezdő specifikáció, adminisztráció
A játék kezdőképe
Játéklogika: saját osztály létrehozása
Számlálók létrehozása
Billentyű használata az alkalmazásban
A játék tábla kialakítása (XAML alapon)
Játék tábla javítása, ikonok előkészítése

2018. június. 21. 10:00 - 13:00
Kezdőkép, étel megjelenítés, irányítás

Kezdőkép első változat
Étel megjelenítés és refactoring
A játékmenet váza
Pontszámítás
OOP: Osztályok és a leszármaztatás
Irányítási mód paraméterezhetőség

2018. június. 26. 10:00 - 13:00
Statikus osztályok, párhuzamos játék és megjelenítés

Statikus osztályok használata
Játék végének implementálása
A párhuzamos játék tábla kialakítása (Canvas alapokon)
A párhuzamos megjelenítés programozása megfelelő adatstruktúrával

 

2018. június. 28. 10:00 - 13:00
Technikai információk
Részletes technikai információkat csak a képzés hallgatói nézhetik meg bejelentkezés után!
Ingyenes bevezető képzés

Lenyűgöző C# programozás

Felfedezőút: miért is érdemes C# nyelvet választani a programozáshoz?
Kapcsolódó tanfolyamok

Kártyajáték XAML és C# használatával

Desktop windows programozás teljesen kezdőknek grafikával és animációkkal
16 tanóra
62 230 Ft (49 000 Ft+Áfa)

Az első webes C# projektem: TO-DO alkalmazás készítése

Megismerkedünk a másik nagy és komoly programozási környezettel: webes alkalmazást készítünk.
16 tanóra
62 230 Ft (49 000 Ft+Áfa)

Betekintés az objektumorientált programozásba a weben is: az étterem projekt

Megnézzük, mire jó az objektum orientált elmélet és gyakorlat a webes szerveralkalmazás fejlesztésnél
24 tanóra
62 230 Ft (49 000 Ft+Áfa)
Időpont 2018. július. 05.
Tanfolyami értékelőlap
Kérlek segíts nekünk abban, hogy kitöltöd a kérdőívünket a tanfolyammal kapcsolatban!