Kártyajáték XAML és C# használatával
Desktop windows programozás teljesen kezdőknek grafikával és animációkkal
Hossz:
16 tanóra
Ár:

62 230 Ft

49 000 Ft+Áfa

A C# fejlesztő sorozatunk első éles tanfolyamán megismerkedhetsz a C# programozás világával, és közben egy értékelhető, kerek alkalmazás elkészítését is végigvisszük.

Alkalmazásunk méri a válaszunk helyességét és a reakcióidőnket is. Az XAML a Microsoft grafikus felületek programozásához használt eszköze, segítségével tetszetős Windows programot készítünk. (Megjegyzés: a Xamarin segítségével az XAML a Macintosh és a különböző mobil - Android, iOS - platformon történő fejlesztéshez is használható, így ez egy univerzális eszköz egyébként.) Belépő vizsga: a Visual Studio 2017 Community változatának telepítése arra a gépre, ahol a tanfolyamot el akarjuk végezni, a lentebb, az Előkészületekben található leírás alapján. EZ A KÉPZÉS EGY TELJESEN KEZDŐKNEK SZÁNT TANFOLYAMSOROZAT ELSŐ RÉSZE C# TÉMAKÖRBEN, SEMMILYEN ELŐKÉPZETTSÉGET NEM IGÉNYEL! A kapcsolódó tanfolyamok az oldal alján találhatóak.

Ehhez a képzéshez nem kérünk semmilyen speciális előképzettséget, csak magasszintű számítógéphasználati ismereteket (ha valaki tudja, mi az, hogy operációs rendszer, mappa, és állomány, akkor ez kezdésnek elég lesz) és komoly elszántságot.
Megismerkedhetsz a C# programozás világával, és közben egy értékelhető, kerek alkalmazás elkészítését is végigvisszük. A tanfolyam elvégzése után már tudni fogod, hogy ez a világ valóban érdekel-e Téged? Bónuszként megszerzed azokat az alapokat, ami segít a sorban a következő tanfolyamot végigkövetni.
Teljesen kezdőknek ajánljuk ezt a tanfolyamot, akik szeretnék eldönteni, hogy a programozás világa számukra érdekes lehet-e? És valójában azoknak szól, akik már tudják és szeretnék megtenni az első néhány lépést az úton.
Oktató
Plesz Gábor

Szoftverfejlesztés oktató

Témakörök
XAML alapok

Deklaratív vs Procedurális fejlesztés: az XAML alapjai
Layout-ok (Grid/Stackpanel)
Specifikáció indítása
Specifikáció a képernyő vázlatával

Főképernyő váza, gombok, függvények

A főképernyő első vázlatának kódolása
Kattintás a gombon: események, eseményvezérlés
Kártyák tárolása: változók, tömbök, változók életciklusa
Ismétlődő tevékenységek: függvények

Billentyűk, ikonok, animációk

Billenytűk kezelése
Ikon színek állítása
Animációk használata
Specifikáció a mérésekről

Mérések, perzisztencia, véglegesítés

Mérések kódolása
A toplista perzisztenciája (adatok mentése és visszatöltése)
Specifikáció a játékmenetről
Játékmenet véglegesítése
Extra animációk (Style használata)

Extra alkalom: animációk
Extra alkalom II: animációk II.

Az extra alkalmon be nem fejezett animálási kérdések lezárása.

Teszteld a tudásod!

Töltsd ki tanfolyamhoz tartozó tesztet!
Technikai információk
Részletes technikai információkat csak a képzés hallgatói nézhetik meg bejelentkezés után!
Ingyenes bevezető képzés

Lenyűgöző C# programozás

Felfedezőút: miért is érdemes C# nyelvet választani a programozáshoz?
Kapcsolódó tanfolyamok

Az első webes C# projektem: TO-DO alkalmazás készítése

Megismerkedünk a másik nagy és komoly programozási környezettel: webes alkalmazást készítünk.
16 tanóra
62 230 Ft (49 000 Ft+Áfa)

Bevezetés az objektumorientált világba: a SNAKE projekt

Vissza az XAML-hez: egy nagyobb feladat létrehozásakor milyen eszközeink vannak még a tarsolyunkban?
12 tanóra
36 830 Ft (29 000 Ft+Áfa)

Betekintés az objektumorientált programozásba a weben is: az étterem projekt

Megnézzük, mire jó az objektum orientált elmélet és gyakorlat a webes szerveralkalmazás fejlesztésnél
24 tanóra
62 230 Ft (49 000 Ft+Áfa)
Tanfolyami értékelőlap
Kérlek segíts nekünk abban, hogy kitöltöd a kérdőívünket a tanfolyammal kapcsolatban!