Így tervezd meg a Facebook hirdetési kampánytervedet!
Útikalauz a sikeres Facebook-kampány előkészítéséhez
Kezdés:
június 25. hétfő
13:00
Hossz:
4 tanóra
Az egyes alkalmak
Ár:

12 573 Ft

9 900 Ft+Áfa

ingyenes!
Részvételi mód:
Csak online követhető

A tanfolyam során lépésről lépésre elkészítünk egy Facebook hirdetési kampánytervet legalább öt különböző kampánycélra. A képzés mind a vezető pozícióban dolgozó, mind pedig a marketinggel napi szinten foglalkozó operatív munkatársaknak is segítséget nyújt a marketing-célkitűzések meghatározásától kezdve a kreatív tartalom elkészítéséig. A gyakorlati példák bemutatása során olyan Facebook-hirdetéseket hozunk létre, melyeket élesben fogunk használni, és a hirdetések teljesítményét a későbbiekben elemezni is fogjuk. Valódi hirdetések, valódi teljesítmény, valódi elemzés!

Előképzettség
A tanfolyam eredményes elvégzéséhez a digitális marketing alapfogalmainak ismerete hasznos, de nem szükséges.
Mire jó?
A képzés elvégzése után a hallgatók képesek lesznek saját Facebook-kampányuk önálló előkészítésére.
Kinek ajánljuk?
Mindenkinek ajánljuk, aki szeretné megismerni a sikeres Facebook-hirdetések rejtelmeit.
Oktató
Reha István

Az Online marketing és e-kereskedelem tanfolyam oktatója
 

Témakörök
A lehetséges kampánycélok áttekintése a Facebookon
Egy marketingkampánynak számos célja lehet a figyelem felkeltésétől a tájékoztatáson át egészen az ügyfélinterakciók kiváltásáig. A tanfolyam első részében áttekintjük, milyen kampánycélok elérését támogatja a Facebook eszköztára.
A marketingcélkitűzések és mérőszámok meghatározása
A kampányunk kiértékelhetetlen, ha annak eredményét nem mérjük, és az eredménnyel sem megyünk sokra, ha nincsenek előre kitűzött céljaink, amivel az aktivitás eredményét összemérhetjük. Képzésünk második órájában áttekintjük a Facebook-kampányok legfontosabb mérőszámait, és szót ejtünk arról, hogyan érdemes az aktivitás céljait előre definiálni.
A Facebook-hirdetések felépítésének megtervezése
Kiket szeretnénk elérni a hirdetéseinkkel? Mennyire ismerjük a célközönségünket? Mindezeknek mi a köze a hirdetések felépítéséhez? A képzés során ezekre a kérdésekre is választ fogunk adni.
A kreatív tartalmak elkészítése a hirdetésekhez

A hirdetésekhez használt kreatívok nagymértékben befolyásolják az aktivitások sikerességét. Más jellegű kreatívot kell használnunk egy Kickstarter-projekt és egy lakásbiztosítás népszerűsítéséhez. A képzés utolsó részében áttekintjük a legfontosabb szempontokat, amelyeket a kreatívok kialakításánál szem előtt kell tartani.

2018. június. 25. 13:00 - 16:30

Teszteld a tudásod!

Töltsd ki tanfolyamhoz tartozó tesztet!
Technikai információk
Részletes technikai információkat csak a képzés hallgatói nézhetik meg bejelentkezés után!
Tanfolyami értékelőlap
Kérlek segíts nekünk abban, hogy kitöltöd a kérdőívünket a tanfolyammal kapcsolatban!