Webáruház-ügyfélkezelés, CRM
avagy hogyan kezeljük hatékonyan az eladás folyamatát?
Kezdés:
Folyamatban...
Következő időpont
július 23. hétfő 13:00
Hossz:
6 tanóra
Az egyes alkalmak
Ár:

28 999 Ft

22 834 Ft+Áfa

ingyenes!
Részvételi mód:
Visszanézhető videók

"Baj van", dőlnek a megrendelések! Ilyenkor kell igazán észnél lenni, és ütemesen feldolgozni a megrendeléseket, postázásokat, ügyfélpanaszokat, kintlévőséget, félrepostázást, visszárut, ügyfélelégedetséget és még sorolhatnánk. Az igazi vállalkozó nem puszta kézzel megy neki ezeknek a feladatoknak, hanem célszerszámokat használ. Például számlázz.hu-t a díjbekérők és számlák célbajuttatására, kezelésére, valamint Trellot az ügyfelek ügyes-bajos dolgainak 100%-os pontosságú lekövetésére, megoldására.

Előképzettség
A tanfolyam elvégzéséhez számítógépkezelési ismeretek, ügyes Facebook-kezelés és józan ész szükséges. Minden más eszközt megmutatunk.
Mire jó?
Ezen a tanfolyamon hatékony módszereket tanulunk online ügyfeleink ügyes-bajos dolgainak kezelésére.
Kinek ajánljuk?
Ajánljuk mindazoknak, akik saját online bolt kialakításán gondolkoznak, de nem ismerik az odavezető utat.
Oktatók
Reha István

Az Online marketing és e-kereskedelem tanfolyam oktatója
 

Fodor Géza

Programtervező matematikus

Témakörök
Ügyfélszolgálat, panaszkezelés Trelloval
2018. július. 23. 13:00 - 14:45
Facebook válaszasszisztens és ügyfélchat – hogyan állítsd be?
Vásárlási értesítések kiküldése Mailchimppel, Számlázás Számlázz.hu-val és Paypallal
Tanfolyami értékelőlap
Kérlek segíts nekünk abban, hogy kitöltöd a kérdőívünket a tanfolyammal kapcsolatban!